Reklamace

Vaši vratku nebo reklamaci můžete vyplnit buď online nebo v papírové podobě

Reklamované zboží nám pošlete jako balíček buď kurýrem, poštou nebo zásilkovnou.

Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.

Kód naší společnosti v Packeta pro vrácený balík: 99601026 tento kód nadiktujte na pobočce Packety a oni nám balík vrátí

Online reklamace a vratky můžete vyplnit na tomto odkazu.

Nebo nám reklamaci můžete vyplnit v papírové podobě následovně:

Spolu s reklamovaným zbožím pošlete i fakturu, záruční list (pokud byl ke zboží dodán) a reklamační dokument který si stáhnete zde:

Reklamační formulář

Postupujte podle pokynů na dokumentu a nezapomeňte stručně shrnout popis závady a kontakt na vás

Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy do 30 dnů

Formulář pro odstoupení od smlouvy stáhnete na tomto odkazu:

Odstoupení od smlouvy

Komunikace ohledně servisu/reklamace: info@vevopure.com +421 948 900 700

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Internetového obchodu vevopure.cz

I. Identifikace obchodníka
1.1.Tímto Reklamačním řádem (dále také „RP") se řídí právní vztahy mezi
společností
Obchodní jméno: ROY.SK s.r.o
Sídlo: Vlkanovská 127, Vlkanová 976 31, Slovenská republika
Zapsaná v Obchodním rejstříku Okresní soud Banská Bystrica, Oddíl Sro, Vložka číslo 26201/S
IČ: 47614030
DIČ: 2023982488
IČ DPH: SK2023982488
Bankovní účet: SK52 0900 0000 0052 2386 5100
Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty
(dále také "Prodávající" nebo "Obchodník") a každou osobou, která je Kupujícím produktů
nabízených Prodávajícím na Webovém sídle Prodávajícího, a která vystupuje v pozici
spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení Všeobecných obchodních podmínek zveřejněných na
webovém sídle Prodávajícího a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné
legislativy České republiky zejména zákonů: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochraně spotřebitele
a o změně některých zákonů v platném znění, Zákon č. 40/1964 Zz
Občanský zákoník v platném znění, s výjimkou uvedenou v bodě 4.4. tohoto Reklamačního
pořádku, který upravuje právní vztah mezi Obchodníkem a Kupujícím, který nevystupuje
v postavení spotřebitele.
1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího je:
Email: info@vevopure.com
Tel. č.: +421 948 900 700
1.3Adresa k zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv je:
ROY.SK sro, Vlkanovská 127, Vlkanová 976 31, Slovenská republika
II. Základní ustanovení
2.1.Tímto reklamačním řádem se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou
spotřebiteli a Obchodníkem.
III. Uplatnění práva z odpovědnosti za vady
3.1.Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady, jen pokud vadu vytkl u
Prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do uplynutí 24 měsíců od převzetí věci.
Pokud v této lhůtě vadu nevytkne, práva z odpovědnosti za vady zaniknou.

IV. Odpovědnost za vady
4.1.Prodávající odpovídá za jakoukoli vadu, kterou má prodaná věc v době jejího dodání a která
se projeví do dvou let od dodání věci.
4.2.Je-li předmětem koupě věc s digitálními prvky, při které se má digitální obsah dodávat
nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, prodávající odpovídá za
každou vadu digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví během
cele dohodnuté doby, nejméně však po dobu dvou let od dodání věci s digitálními prvky.
4.3.Při použité věci se strany mohou dohodnout na kratší době odpovědnosti prodávajícího za
vady než v odstavcích 4.1 a 4.2, ne však kratší než jeden rok od dodání věci.
4.4.Prodávající odpovídá za jakoukoli vadu, kterou má prodaná věc v době jejího dodání
Kupujícímu, a která se projeví do 6 měsíců od dodání věci, a to v případě pokud Kupující
nevystupuje v postavení spotřebitele.
V. Práva z odpovědnosti za vady
5.1.Pokud prodávající odpovídá za vadu prodané věci, kupující má vůči němu právo na
odstranění vady opravou nebo výměnou, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo
od kupní smlouvy odstoupit
5.2.Kupující může odepřít zaplatit kupní cenu nebo její část, dokud si prodávající nesplní
povinnosti, které mu vyplývají z odpovědnosti za vady, ledaže kupující je v době vytčení
vady v prodlení se zaplacením kupní ceny nebo její části. Kupující zaplatí kupní cenu bez zbytečného odkladu po splnění povinností prodávajícím.
5.3.Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady včetně práva podle bodu 5.2. vady, nejpozději do uplynutí doby podle
bodů 4.1 až 4.3 tohoto Reklamačního řádu.
5.4.Uplatnění práv z odpovědnosti za vady nevylučuje právo kupujícího na náhradu škody,
která mu z vady vznikla.
VI. Vytčení vady
6.1.Vadu lze vytknout v kterékoliv provozovně prodávajícího, u jiné osoby, o které
prodávající seznámil kupujícího před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky,
nebo prostředky dálkové komunikace na adrese sídla nebo místa podnikání
prodávajícího nebo na jiné adrese, o které prodávající seznámil kupujícího při uzavření
smlouvy nebo po uzavření smlouvy.

6.2.Pokud kupující vytkl vadu poštovní zásilkou, kterou prodávající odepřel přijmout, zásilka se
považuje za doručenou v den odepření.
6.3.Prodávající poskytne kupujícímu písemné potvrzení o vytčení vady neprodleně po
vytčení vady kupujícím. Prodávající v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, v níž vadu v souladu s § 507 ods. 1, Zákona č.. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění odstraní.
Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytčení
vady, pokud delší lhůta není odůvodněna objektivním důvodem, který prodávající nemůže ovlivnit.6.4.Pokud prodávající odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí
kupujícímu. Pokud kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může vytknout vadu opakovaně a prodávající nemůže odmítnout odpovědnost za vadu; k opakovanému vytčení vady se § 621 odst. 1 písm. 3, Zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění
nevztahuje. Na náklady spotřebitele spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem se vztahuje § 509 ods. 2 Zákona čj. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění.
6.5.Pokud před uzavřením smlouvy nebo, pokud se smlouva uzavírá na základě objednávky kupujícího,
před odesláním objednávky, prodávající seznámil kupujícího, že vady lze vytknout iu
jiné osoby, jednání nebo opomenutí této osoby se pro účely odpovědnosti za vady považuje za jednání nebo opomenutí prodávajícího.
VII. Odstranění vady
7.1.Kupující má právo zvolit si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Kupující si
nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by v porovnání s druhým
způsobem odstranění vady způsobil prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na všechny
okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda
by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné potíže.
7.2.Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo />by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti včetně okolností podle
bodu 7.1. druhé věty.
7.3.Prodávající opraví nebo vymění věc v přiměřené lhůtě poté, co kupující vytkl vadu,
zdarma, na vlastní náklady a bez způsobení závažných obtíží kupujícímu s ohledem na
povahu věci a účel, ke kterému kupující věc požadoval.
7.4.Pro účely opravy nebo výměny kupující předá nebo zpřístupní věc prodávajícímu nebo osobě podle § 622 odst. 1 písm. 5 Zákona čj. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně
některých zákonů v platném znění. Náklady převzetí věci nese prodávající.

7.5.Prodávající dodá opravenou věc nebo náhradní věc kupujícímu na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu kupující dodal vadnou věc, pokud se strany nedohodnou jinak. Pokud kupující nepřevezme věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy ji měl
převzít, může prodávající věc prodat. Jde-li o věc větší hodnoty, prodávající kupujícího o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí věci. Prodávající neprodleně po prodeji vyplatí kupujícímu výtěžek z prodeje věci po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na její úschovu a prodej, pokud kupující uplatní právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené prodávajícím v oznámení o zamýšleném prodeji. br />věci. Prodávající může věc na vlastní náklady zničit, pokud se ji nepodařilo prodat nebo pokud
předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které prodávající
účelně vynaložil na úschovu věci, a nákladů, které by prodávající musel nutně vynaložit
na její prodej.
7.6.Prodávající při odstranění vady zajistí odstranění věci a instalaci opravené věci nebo
náhradní věci, pokud výměna nebo oprava vyžaduje odstranění vadné věci, která byla
nainstalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Prodávající a
kupující se mohou dohodnout, že odstranění věci a instalaci opravené nebo náhradní věci
zajistí kupující na náklady a nebezpečí prodávajícího.
7.7.Při odstranění vady výměnou věci nemá prodávající právo na náhradu škody způsobenou
běžným opotřebováním věci a na úplatu za běžné užívání věci před její výměnou. 7.8.Prodávající odpovídá za vady náhradní věci podle § 619 Zákona č.j. 108/2024 Sb. o
ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění.
7.9.Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní
smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 odst. 1 návětí | 1., Zákona č.j. Občanský zákoník v platném znění, jestliže a) prodávající věc neopravil ani nevyměnil, b) prodávající věc neopravil ani nevyměnil v souladu s § 623 odst. 40/1964. 4 a 6 Zákona čj. 108/2024 Sb. o
ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění,
c)prodávající odmítl odstranit vadu podle § 623 ods. 2 Zákona čj. 108/2024 Sb. o ochraně
spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění,
d)věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci,
e)vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení
od kupní smlouvy, nebo
f)prodávající prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo
bez způsobení závažných obtíží pro kupujícího.

7.10.Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodané věci a hodnoty, kterou
by věc měla, pokud by byla bez vad.
7.11.Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy dle bodu 7.9. , pokud se kupující spolupodílel
na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Důkazní břemeno, že se kupující spolupodílel
na vzniku vady a že vada je zanedbatelná, nese prodávající.
7.12.Pokud se smlouva týká koupě více věcí, kupující může od ní odstoupit pouze ve vztahu k
vadné věci. Ve vztahu k ostatním věcem může odstoupit od smlouvy, jen nelze-li důvodně
očekávat, že bude mít zájem ponechat si ostatní věci bez vadné věci.
7.13.Kupující po odstoupení od smlouvy nebo její části vrátí věc prodávajícímu na náklady
prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění věci, která byla nainstalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Pokud prodávající věc v přiměřené lhůtě
neodstraní, může kupující zajistit odstranění a doručení věci prodávajícímu na náklady a
nebezpečí prodávajícího.
7.14.Prodávající po odstoupení od smlouvy vrátí kupujícímu kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode
dne vrácení věci prodávajícímu nebo po prokázání, že kupující zaslal věc prodávajícímu,
podle toho, který okamžik nastane dříve.
7.15.Prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejnýmzpůsobem, jaký použil kupující při zaplacení kupní ceny, pokud kupující výslovně nesouhlasí s jiným
způsobem úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou nese prodávající.
7.16.Prodávající nemá právo na náhradu škody způsobenou běžným opotřebováním věci a na
platu za běžné užívání věci před odstoupením od kupní smlouvy.
VIII. Odpovědnost za vady digitálního plnění
8.1.Obchodník odpovídá za jakoukoli vadu, kterou má digitální plnění v době jeho dodání a
která se projeví do dvou let od jeho dodání, pokud jde o digitální plnění, které se dodává< br />jednorázově nebo jako soubor jednotlivých plnění.
8.2.Obchodník odstraní vadu digitálního plnění v přiměřené lhůtě poté, co spotřebitel
vytkl vadu, bezplatně a bez způsobení závažných obtíží spotřebiteli s ohledem na povahu
digitálního plnění a účel, pro který spotřebitel digitální plnění požadoval.
8.3.Obchodník může odstranění vady odmítnout, pokud odstranění není možné nebo pokud by mu
způsobilo nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu , kterou by mělo
digitální plnění bez vady a na závažnost vady.
IX. Odpovědnost za vady služby

9.1.Prodávající odpovídá za jakoukoli vadu služby, kterou má služba v době jejího dodání a která se projeví do dvou let od dodání služby.
9.2.Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady služby, platí obdobně ustanovení Čl. VI tohoto
Reklamačního řádu

X. Závěrečná ustanovení
10.1.Tento Reklamační řád tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek a Zásad a poučení o ochraně osobních údajů tohoto Webového sídla. Dokumenty –
Všeobecné obchodní podmínky a Zásady a poučení o ochraně osobních údajů tohoto
Webového sídla jsou zveřejněny na doméně Webového sídla Prodávajícího.
10.2.Tento Reklamační řád je platný a účinný momentem jeho zveřejnění na Webovém
sídle Prodávající dne 30.10.2024

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Košík